Tuesday, September 1, 2009

Oulussa!

Kyllä on ollut mukavaa! Lainasin anopiltani taas pyörän ja olen poljeskellut ympäri Oulua sillä. Oulussa on todella mahtavat pyörätiet! Ja harvinaisen hienot säät! Olin varustautunut villahanskoilla ym. jykevillä varusteilla, mutta toistaiseksi olen voinut viilettää ponnari pitkällä huppari auki... Huikea tunne!

Marimekossa kävin. Kääk, miten ihania syysvaatetuksia... Ja sisustusjuttuja. Ajanpuutteen vuoksi jätin muutamia pikkujuttuja holdiin ja palailen markkinoille paremmalla ajalla. Oli hauskoja legginsejä, uutta pallomuotia, ihania syysvärejä jne... Tänään katsastin muutaman pikkuputiikin. Ihania ovat vaatteet täällä, mutta niin hirveän kalliita näin ulkosuomalaiselle! Kotikonnuilla saa kaikkea niin paljon halvemmalla, että en millään raaski ostaa paljon mitään näillä hinnoilla (paitsi sitä Marimekkoa). Frankfurtin tax free myymälästä ostin 4 edukasta sormusta ja yhdet korvikset, jotka kuvaan sitten paremmalla ajalla. Olen ihastunut myös Snön koruihin ja niitä tekisi mieli hankkia... Katsotaan tässä!

Olen ollut myös töissä, jota varten oikeastaan tulinkin tänne Suomeen pariksi viikoksi. Hyvin on mennyt sielläkin. Minulla on entuudestaan työkuvioista tuttu viehättävä nuori naisihminen työparina ja mielestäni olemme oiva tiimi! Välillä on hektisiä momentteja, mutta yhteen hiileen puhaltaen selviämme. Huomenna menen lounaalle vanhaan opinahjooni. Kollegani kertoi ymmärtävänsä, jos ovella haluankin kääntyä kannoillani, yrjötä ja paeta :-).

Viikonlopuksi lennähdän hengähtämään Helsinkiin, jossa minulla on myös paljon ystäviä. Ihanaa!!! Luvassa ruokailua porukalla, ystävien tapaamista, vähän bisnesjuttuja sekä erään 7-vuotiaan herran bday partyt! Oletan tapaavani monia entisiä teksasilaisiakin. Ehkä houkuttelen heistä osan takaisin?

Olen yksin yötä anoppilassa. Appivanhemmat läksivät marjankeruuseen mökille. On luksusta olla yksin! Meillä on ollut vuoden 8-henkinen perhe, kun ystävämme ovat asuneet kanssamme sapattivapaata viettäessään. Rakastan hälinää ja elämää, mutta kyllä tämäkin on tervetullutta vaihtelua! It's all about me tonight, jess!!!

2 comments:

  1. Minäkin olen ollut nyt pari yötä ihan yksin, tai siis susikoira seuranani. Se tuntuu hassulta!

    Hei, jätin puhelinnumerosi vahingossa Hollantiin! Olisin tulossa Ouluun huomenna päivällä, tavataanko? Laitatko puh.numerosi minulle uudestaan?

    ReplyDelete
  2. Moi Bisquits! Olenkin hieman odotellut soittoasi! Olen huomenna kaupungilla n klo 15 saakka, joten nähtäiskö? Mun puh. 046-883 5552.

    ReplyDelete