Wednesday, October 21, 2009

Kolari

Olin liikenteessä tänään yksin autolla, kun rampissa freewaylle takaani törmäsi pick-up! Hurja tunne, kun kiepuin ympyrää tiellä, joka oli täynnä autoja! Aivan käsittämätön tuuri, ettei sattunut pahemmin! Sain ohjattua autoni pientareelle ilman, että kukaan tuli päälleni. Oli sadekeli ja autot ajoivat hitaasti. Säikähdin aivan älyttömästi!!! Ihana aasialainen mies pysähtyi ja jäi odottelemaan poliisia kanssani. Autoon tuli pientä jälkeä taakse ja selkäni on kipeä jälleen...

Soitin miehelleni Saksaan ja hänkin pelästyi kovasti. Ehkä eniten minua järkyttää se tosiasia, kuinka pienestä kaikki voi olla kiinni! Hetkessä ohi!

Tämän päivän opetus on:
1) älä lähde sateella liikenteeseen ellei ole aivan pakko
2) kerro aina läheisillesi, kuinka heistä välität
3) kerro myös aina jollekin, minne olet menossa

Joten ystävät: jos en ole koskaan kertonut, kuinka tärkeitä minulle olette, nyt haluan sen kertoa! Arvostan teitä jokaista! Jokaisella teistä on oma paikka sydämessäni. On ihanaa, että olette olemassa!!!

Vielä loppuun kevennyksenä kuva hankkimistani marimekon kankaista. Aion päällystää niillä lisää "sisustuselementtejä". Kaikki kangaspalat maksoivat yhteensä 58 taalaa, uskomaton hinta!!!


3 comments:

  1. HUI!
    Taallakin valitetaan susta! Oot huippu ja onneksi selvisit saikahdyksella tasta. Ma oon monenmonta kertaa valttany saman kohtalon, kun viime tingassa joku kiilaa exitissa eteen...
    Ma oon menettany aanen ja koko kroppa on hirveen kipee, tuntuu etta ihoakin sarkee....
    Mervi

    ReplyDelete
  2. Huh sentaan! Hyva ettei kaynyt mitenkaan pahemmin! Mulle on pari kertaa kans kaynyt vahan mita sattuu - joku on paattanyt vaihtaa kaistaa katsomatta onko siina ketaan vieressa (mina olin siina) - ja siis mulla on kuitenkin aikast iso maasturi! Toisen kerran mina pysahdyn kiltisti stop-merkin kohdalle kun taas takanani ollut auto ei ajatellut pysahtya. Molemmat tapaukset oli aika hitaassa vauhdissa eli mitaan pahempaa ei kaynyt, mita nyt auto on ihan naarmulla ja kuhmuilla...

    ReplyDelete
  3. Voi jestas! Onneksi ei tosiaankaan käynyt pahemmin. Olet aivan huippuystävä!

    Tiina

    ReplyDelete