Tuesday, February 16, 2010

Projektista toiseen

Mä oon sellainen ihminen, että nautin käden jäljen näkemisestä. Tämähän toteutuu aika mainiosti leipätyössäni, mutta mulla on kotona myös melko usein meneillään joku proggis. Eräs sunnuntaiaamu heräsin ennen muuta perhettä ja kiskoin ruokakaapista kamat pöydille ja kävin ne läpi sekä pyyhin hyllyt. Huh. Muutama tunti siinä meni, mutta olen ollut tyytyväinen!

Kerrottakoon, että olen viime aikoina käynyt myös kaikki vaatehuoneet läpi ja tällä hetkellä on meneillään ruokakomeron eli pantryn organisointi ;-).




4 comments:

  1. heippa vaan Turusta, olen jonkin aikaa lukenut blogiasi, tuntuu että aina löytyy kivoja ulkosuomalaisten blogeja. teillä on ihana koti, niin avaraa. terv. Rida

    ReplyDelete
  2. Siis ihmettelen tässä kahta asiaa: 1)että heräät ennen muita ja 2)että jaksat tehdä tollasta sunnuntaiaamuna... :)

    ReplyDelete
  3. Hei Rida! Kiitos ja tervetuloa! Kiva kun esittaydyit!

    Merja! Joskus mä itsekin ihmettelen itseäni ;-)!!!

    ReplyDelete
  4. Et millään viittis lähettää mullekin vähän tota energiaas, nyt olis tosiaan tarvetta, kun jotenkin tuntuu että mitään ei jaksa/saa aikaiseksi...?!

    ReplyDelete