Saturday, April 10, 2010

Viikonlopun kuulumisia

Esikoinen lähti tänä aamuna viimeiselle rippileirille. Konfirmaatio on 16.5. täällä ja Suomessa sitten kesällä. Jotenkin tuntuu, että poika on kovasti miehistynyt rippikoulun aikana vai onko se vaan äidin toiveajattelua ;-)?

Taustalla näkyy atsalea-pensaat, jotka ovat puhkeamassa kukkaan. Tarkemmat kuvat sitten muutaman päivän päästä, kun kukkivat täysillä.


Tänään haimme ruoaksi Subway-sandwichejä. Ei sitä aina jaksa kokata, eihän?


Mies ilahdutti viikonloppuani ihanilla ruusuilla...


2 comments:

  1. Hei,

    Olen 20-vuotias tyttö Helsingistä ja olen lukion päätyttyä ajatellut jo pitkään, että lähtisin au pairiksi USA:han. Löysin blogisi ja ilokseni huomasin, että olette uskossa ja tämän takia ajattelinkin että uskaltautuisin kirjoittamaan sinulle, sillä itselleni olisi tärkeää, että perheellä olisi samanlaiset arvot. Itse olen ollut uskossa koko ikäni ja usko on minulle hyvin tärkeää. Tämän takia olen hiukan epäilevä erilaisia au pair sivustoja ja järjestöjä kohtaan, sillä koskaan ei voi tietää millaisia perheitä sieltä vastaan tulisi. Joten olisin enemmän kuin kiitollinen jos sinä voisit kertoa seurakunnassanne minusta ja jos siellä löytyisi perheitä, jotka haluaisivat suomalaisen aupairin.
    Kiitos kovasti ja annan vielä s-postini: laura-hietala@luukku.com
    Kerron muutenkin mielelläni lisää itsestäni, joten viestiä voi lähettää.

    ReplyDelete
  2. Moi! Laitan sulle emailia tulemaan!

    ReplyDelete