Wednesday, May 19, 2010

Lukuvuoden loppu häämöttää

Kyllä kouluvuoden loppu on kiirettä! Keskimmäinen tuli tänään koulusta puoli viiden maissa ja on tehnyt läksyjä siitä asti koko illan!! (Huh!) Kuvassa on läpileikkaus solusta tehty styroksipalaan ;-). Se on luonnossa ihan magee.


Kaikilla kolmella pojalla on joka päivä jotain muistettavaa. Milloin mitäkin lappua on täytettävä ja vietävä rahaa kouluun (ne Amerikan vastuulaput...), projektia palautettava, on bandin konserttia, swimming partya, field trippia, field dayta, huvipuistoretkeä ym ym. Mä oon jo ihan sekaisin ja menen päivä kerrallaan. Onneksi pojat ovat jo niin isoja, että itse kertovat mitä kunakin päivänä tapahtuu.

Esikoinen sai vielä eilen raudat suuhunsa. Nyt on sitten suu ja hampaat kipeät ja keittolinjaa pari päivää. Tämä on jo oikomishoidon toinen vaihe. Tosi aikaisin laitettiin pojille ensimmäiset retelit suuhun. Toiselle tehtiin tilaa expandereilla ja toisen alaleuan kasvua ohjattiin Herbstin laitteella. Nyt on sitten vaan pientä fiksausta tämä toinen vaihe.

Mulla itsellä alkaa ajatukset olemaan jo aikalailla Suomessa. Matkan alla haluaa hankkia vähän uusia juttuja matkalle. Voisin niitä vilauttaa tässä joku päivä.

Ystäväni ja minun jalat kirkossa. Kuukauden pedikyyrinä on pinkki lakka ja isovarpaissa valkoiset kukat ;-).


1 comment:

  1. Täällä sama juttu mitä tulee noiden muistamisten suhteen... ei toivoakaan että muistaisin ellen heti laita ylös kalenteriin.

    Älä nyt hei ala osteleen mitään.. sää pääset kohta shoppailemaan Marimekkoa :)

    Minä lennähdän viikon visiitille Suomeen ensi viikolla. Ihanaa!

    ReplyDelete