Monday, September 20, 2010

Syysraivausta

Viime päivät olen ollut kotona melkein koko ajan tekemässä syyssiivousta. Kaikkien poikien vaatehuoneet olen käynyt läpi (ihan tajuton urakka aina, sillä meillä on niin paljon kampetta...) ja laittanut kamaa roskiin ja charityyn. Rekka tulee huomenaamulla hakemaan tavaraa ovelta ja toinen lauantaina. Mulla on siis deadline, mikä edesauttaa urakkaa! Kyytiä ovat saaneet lelut, pehmolelut, miljoonat kynät ja vihkot sekä palapelit. Ehkä huomenna saan näytille kuvia tuloksista?

3 comments:

  1. Heh, meilla samat puuhat meneillaan. Koti vielakin aika kaaoksessa kun kasoja on joka puolella, mutta lopputulos on toivottavasti paljon siistimpi ja avarampi koti. :-)

    ReplyDelete
  2. Kiva "palvelu":)
    Meillä lähin kirppari olisi tuossa 200 metrin päässä mutta silti nuo lahjoituskamppeet pyörii viikosta toiseen täällä kotona jaloissa...
    Ei enää kenkäpostauksia! Sietämätöntä;)
    Mä oon niin kade.

    ReplyDelete
  3. Paula: eikös ookkin ihanaa, kun saa jotain aikaiseksi?

    Niinu: Nyt vaan reippaasti askel kirpparia kohden! Vai ei enää kenkäpostauksia... Just mieheni totesi, että hänelle on niin vaikeaa ostaa kenkiä. Mulla ei oo tätä kyseistä ongelmaa ;-)))!

    ReplyDelete