Tuesday, March 22, 2011

Birthday party

Mä oon aina järjestänyt synttärit ystävilleni. Ihan aina. Musta on ihana laittaa pöytä koreaksi ja saada frendit paikanpäälle höpöttelemään. Niin vähän on juhlia, että käytän kaikki tilaisuudet hyväksi! Sitäpaitsi mun synttärit on kevätpäivän tasauspäivänä, joten ne jos jotku on varma kevään merkki ;-)!


Paikalla oli 15 vierasta ja melu oli melkoinen! Ihanaa, kun naiset praataa!


Tuoreet ruusut, aah miten ihanat!


Ja hei, mähän olen maailman lahjamyönteisin ihminen ja mun ystävät tietävät sen ;-)! Oi, mitä ihquja paqetteja... Oli Tiffanyn viinikarahvi, shamppanjaa, pinkki viinipullonkorkki, viiniä, margaritalasi, valmiiksi scräpätty albumi, napkineitä, kahvimuki ja 2 gift cardia, joista toinen oli mellevän kokoinen kimppalahja mun lempitavarataloon Dillrdsille! Mulla on siellä jo jotain varauksessa... mä en aikaa tuhlaa ku on gift cardeista ja shoppaamisesta kyse! Perheen lahjaksi epäiltiin ulkoroskista, mutta ehei, jotain muuta aivan kutkuttavan ihanaa on tulossa... Roskis satuttiin vaan ostamaan mun syntsäpäivänä ;-))))!


Tiesittekö, että Shopping is the new jogging ;-)?


2 comments:

  1. Ihanat juhlat varmasti, saada kaikki ystävätkin koolle!
    Ps. täältä tarkkana kuvaa seuranneena niin tuohan on cocktail eikä margaritalasi. ;)
    Margarita enemmän maljamaisempi..
    Sori nipotus.Hih.

    ReplyDelete
  2. Ok Madison, joo cocktaillasi... Mä olen vaan niin innoissani uudesta costcon lime margarita mixistä, että en voinu muutakaan ajatella kuin margaritalaseja... hih.

    ReplyDelete