Saturday, July 2, 2011

Liikunnan lumoissa

Mä oon aina ollut sitä mieltä, että täällä Suomessa osataan nauttia liikkumisesta. Otimme kesäkortit oululaiseen Liikuntakeskus Hukkaan ja waude, mitä jumppia siellä vedetään! Itse keskus on upea ja päivässä on n 15 erilaista ryhmäliikuntatuntia pitkin päivää! Toistaiseksi olen kokeillut zumbaa ja lihaskuntoilua. Mahtava meininki! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

  1. Olen kuullut eräästä blogista moneen kertaan, että Hukka on mahtava paikka. Asuisipa itsekin lähellä jotain sellaista liikuntakeskusta. :)

    ReplyDelete
  2. Olen menossa sinne just nyt kameran kera... Ehkä postausta myöh! Mahtava on! P.s. Mikä blogi?

    ReplyDelete