Sunday, September 18, 2011

Paluu teksasiin!

Paluu kotiin meni vähän pitkän kaavan kautta. Olin jo boordaamassa Chicagon koneeseen Helsingissä, kun minulta kyseltiin mahdollisuutta vuorokauden viiveeseen. Hirvee se tunne, kun innoissasi haluat mennä kotiin ja lennolle ja sitten onkin tehtävä päätös, että menetkin vasta huomenna. Edut olivat kuitenkin niin hyvät, että jäin Helsinkiin. Sain yöpyä kentällä hiltonissa, ruoat maksettiin, pääsin seuraavana päivänä bisneksessä sekä sain vielä 800 dollarin lentovoucherin käytettäväksi seuraavaa matkaa varten. Kaikki meni hyvin ja nyt olen kotona teksasissa jälleen. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

  1. Minä olisin jäänyt kiljuen vielä päiväksi... Tosi hyvät edut!

    ReplyDelete
  2. Mä en edes harkinnut, kun olin ollut jo 3 viikkoa reissussa ja alkoi olla jo kiire kotiin. Mietityttää, että montakohan päivää olisin voinut luimuilla siellä hotellissa... :D

    ReplyDelete