Monday, March 19, 2012

Spring breakin jälkeisiä tunnelmia

Me olimme lomalla kotona. Koko ajan. Välillä ihan kiva, mutta mä oon enemmän action lady :-).

Mitä saimme aikaiseksi? Ajokortin ja maman kyljen tosi kipeäksi velttoilusta. Jopa siinä määrin, että tänään piti käväistä ihan lääkärissä poissulkemassa sydänvaivat!!! Onneksi siellä on todennäköisesti vaan pari nikamaa pois jengoiltaan. Kiropraktikolle mars siis!

Oon ikionnellinen, kun huomenna on mun syntsät ja talo täyttyy ystävistä! Nyt olemme myrskyn kourissa sähköt katkimenneinä pimeässä... Sain huomiset ruoat ja caket kuitenkin jo tehtyä ennen myräkkää. Eli tervetuloa kamut, olen kaivannut teitä :-)!BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

5 comments:

  1. Voi etta, taakin haluis tulla...
    Happy Birthday Dear!

    ReplyDelete
  2. Kiitos Mervi! Ois niin ihana, kun voisit tulla! Mulla on monesti niin ikävä sun ja satun pirteää ja "omantuntuista" seuraa... Tulkaa käymään täällä!!!!

    ReplyDelete
  3. No mites jos me tultais Satun kaa syksymmalla "puolitiehen" New Yorkiin, tulisitko meita moikkaamaan sinne? Ollaan vahan planatty semmoista reissua, paasis pois naista koti/tyoaidin arkisista ympyroista....

    ReplyDelete
  4. Voisiin vaikka tullakin :-)!

    ReplyDelete
  5. Myöhästyneet synttärionnittelut <3!!

    ReplyDelete