Tuesday, June 12, 2012

Tuntumaa

Raahasin pojat kaupungille. Oleilemme mummolassa, kunnes saamme oman asunnon kuun lopussa. Mulla on kaupungilla pikku sala-asunto (Lol), jonne nytkin olen tullut hetkeksi vetämään henkeä. Täällä on mulla kaikenlaisia juttuja, kuten vaatteita ja kotiin meneviä tavaroita. Esikoinen saapuu ensi maanantaina, jolloin minä siirryn tilanpuutteen vuoksi kokonaan salakämppään. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 comments:

  1. Ompa teillä mukava kun on mahdollisuus tulla Suomeen koko kesäksi! :) Kuulostaa salamyhkäiseltä tuo "salakämppä" ;D

    ReplyDelete
  2. Joo on kiva! Mullahan on täällä oma yritys, joten mulla on oikein hyvä syykin olla täällä! Salakämppä on siksi salainen, kun sinne ei muilla pääsyä kuin mulla... :-)

    ReplyDelete
  3. Aijaa aivan! Minkä alan yritys on kyseessä, vai onko liian henkilökohtainen kysymys? :)

    ReplyDelete
  4. Hammaslääkärivastaanotto! Seuraava postaus koskeekin sitä! Ei ole ollenkaan liian henkilökohtainen kysymys!

    ReplyDelete