Wednesday, November 14, 2012

Ystävät ihanat ympäri maailmaa!

Nyt tulee ylistys ystävilleni! Kuten olen kertonut, olen todella onnekas ystävien suhteen! Niitä on joka paikassa ja paljon, aivan ihania ihmisiä! Pääasiassa naispuoleisia, mutta muutama mieskin on mukana menossa!

Esimerkiksi tänä iltana mulla on ollut fb chatti auki Virginiaan, Buenøs Airesiin ja Bangkokiin! Eilen illalla sain puhelun Balilta. Tiedän usein reaaliajassa, mitä ystäväni hommaavat, vaikka he olisivat maapallon toisella puolella. Fb ja Skype sekä Viber ovat niin mahtavia keksintöjä!!! Aamun chattailin hyvän ystäväni kanssa Helsinkiin. Yksi ystävistäni on parhaillaan lentokoneessa matkalla Suomeen ja kovasti mielessäni.

Olen tuntenut tosi monta ystävääni ihan 5-vuotiaasta saakka! Melko hyvä track record, sanoisin :-)! Heidän kanssaan on helppo olla, kun ollaan tunnettu toisemme jo niin pitkään. Hyvät ja huonot puolet ovat jo hyvinkin tiedossa ja silti hyväksymme toisemme tällaisina kun olemme.

Ystäviä on tullut koko ajan lisää. Kouluajoilta, kauppaopistosta, lääkiksestä, työpaikoilta. Tämä aika, mikä ollaan oltu täällä teksasissa, on ollut myös rikasta aikaa ystävyyssuhteiden rakentamisen suhteen. Olen tavannut fantastisia suomalaisia, amerikkalaisia ja muitakin kansallisuuksia. Ystävyys ei ole kiinni kansalaisuudesta! Olen vastikään tavannut erään amerikkalaisen naisen, joka on minulle kuin sielunkumppani! Tuntuu kuin olisimme tunteneet aina!

Kerro tänään omille ystävillesi, kuinka tärkeitä he ovat! Minäkin yritän näyttää välittäväni omistani. Monet heistä tietävätkin sen ilman sanoja. Jokainen meistä kuitenkin tarvitsee aika ajoin pientä varmistelua. Haleja täältä Teksasin illasta <3!

3 comments:

  1. Ihana postaus! Minullakin on paljon ystavia ympari maailmaa ja on todellakin rikkaus omistaa kansainvalinen ystavapiiri. On myos upeaa luoda uusia ystavyyssuhteita lapi elaman. :-)

    ReplyDelete
  2. Kyllä ystävät ovat niitä elämän valoja elämänpolulla.. On ihana omistaa ystäviä niin euroopasta, Venäjältä... niitä elämän rikkauksia.. <3
    -Hilla

    ReplyDelete
  3. Näin on tytöt! Onnellinen kaikista!

    ReplyDelete