Saturday, January 19, 2013

Arvonnassa Victoria's secretin tuotteita!

Tämä on 500. postaus eli ajattelin järjestää sen kunniaksi arvonnan blogissani!

Arvontaan voi osallistua jättämällä tähän postaukseen kommentin. Haluaisin kuulla, mistä jutuista pidät eniten blogissani sekä jonkun luonteenpiirteen sinusta itsestäsi!

Arvon 2 Victoria's secret tuotepalkintoa, joista alla kuvat. Palkinnot tulen postittamaan kahden viikon päästä Suomesta käsin, jos voittajat asuvat Suomessa.

Arvonta päättyy viikon päästä lauantaina 26.1. klo 23.59 Suomen aikaa. Good luck :-)!





23 comments:

  1. Ehdottomasti mukana arvonnassa!
    Tykkään lukea blogistasi amerikkalaisia asioita suomalaisten silmälasien ja mielenmaiseman läpi katsottuna.
    Luonteenpiirre: ehdottoman oikeudenmukainen:)

    ReplyDelete
  2. Minäkin mukaan! :)

    Tykkään lukea ihan tavallisesta arjesta, etenkin säästä. Olen hieman kateellinen teidän ympärivuotiselle kesälle, vaikka ei meidän talvi täällä Pennsylvaniassa tietenkään Suomen talvea muistuta. mutta minä oon niin kesäihminen että.. Ja teidän talo on aivan ihana!

    luonteenpiirre: olen luotettava

    ReplyDelete
  3. Ihanaa! Arvonta täälläkin!

    Minusta on mukavaa lukea sinun sisustusjuttujasi(tykkään, kun vaihdat värejä vuodenaikojen mukaan) ja Suomen reissuista. Ja tietysti kaikista Ameriikan ihmeistä. Siis mulle täällä Norjan peräkylällä asuvalle on kaikki ihmettä ;). Ja siitä tykkään, että juttusi ovat lyhyitä ja kuvallisia.

    Olen luonteeltani pohjimmiltani optimisti. Tosin sitä on pitänyt opetella ja välillä aina muistutella. Kuten nytkin, kun pakkasten vuoksi jo kolmatta päivää telkkuamme vesiputkien kanssa...

    ReplyDelete
  4. Purkkifanina tykkään lukea purkkiostoksistasi :)

    Hmm, olen ahkera.

    ReplyDelete
  5. Pidän eniten perhejutuista, esimerkiksi joulun ja muiden juhlapyhien vietosta on ollut kiva lukea. :-)

    Luonteenpiirre: en anna helposti periksi.

    ReplyDelete
  6. Ihana arvonta, VS rules! Tykkään blogistasi kovasti, ja minun suosikkipostauksiani ovat kaikki USA:han liittyvät jutut.

    Luonteenpiirteistäni voisin mainita vaikkapa huolehtivaisuuden. Stressaan aina paljon siitä, etten halua koskaan aiheuttaa kenellekään mielipahaa. Esimerkkinä muuttomme Englannista Ruotsiin: murehdin kovasti paitsi omien lastemme tunteista, mutta myös kovasti heidän kavereidensa surusta, kun veimme poikamme pois heidän luotaan ja "tuhosimme" hyvät ystävyyssuhteet muutollamme. Onneksi yhteys ihmisiin Englannissa on säilynyt ja pääsemme pian heidän luokseen vierailulle.

    Terkut Ruotsista!

    ReplyDelete
  7. Jee, arvonta! Osallistun taas ehdottomasti :) Tykkaan oikeastaan kaikesta blogistasi, erityisesti ehka koti ja perhejutuista.
    Luonteenpiirre: olen todella itsepainen, hyvassa ja pahassa :)

    ReplyDelete
  8. On ihana lukea juttuja Oulusta kun itseäni kiinnostaa ne "wanahana" paljasjalakalaisena oululaisena ja sit nyt elämä siel isossa maassa kuinka siellä laitat kotia mm. Suomi asioita esille. Haaveena onkin kun saimme kahden keskeskeistä aikuisten aikaa niin aikuisten matkan sinnepäin..
    Olen vaan kuullut ja lukenut noista VS tuotteista joten arvonnasssa mukana..
    Lunteenpiirteeni; sosiaalisuus ja periksiantamattomuus...vaik läpi harmaan kiven...
    -Hilla

    ReplyDelete
  9. Löysin blogiisi joskus Lindsay's Diares blogin kautta :) Tykkään kotijutuista sekä matkustuspostauksista. Myös Oulu jutut on kivoja, asuin siellä joskus reilun vuoden verran.
    Luonteenpiirre, ehkä ei niin hyvä mutta olen kauhea stressaaja. Huolehdin asioista etukäteen, vaikka välillä se on ihan turhaa.

    ReplyDelete
  10. Osallistunpa minäkin tähän.

    Blogiasi olen lukenut jo aika kauan ja satunnaisesti kommentoinkin jotain. Oma elämäni on niin toisenlaista kuin sinun ja siksi blogisi on minulle ihanaa tuulahdusta maailmalta:) Ihanaa lukea arjesta ja elämästä siellä ja tottakait kotimaankin vierailuistasi.

    Luonteenpiirre, iloinen huolehtija.

    Terv, P.

    ReplyDelete
  11. Moi muru! Tottakai makin osallistun arvontaan!
    Ihan parhaimpia on ihanat shoppailujutut mita kirjoittelet.

    Olen jokapaikanhöösääjä, vai onkohan se edes luonteenpiirre????

    Toivottavasti onni potkii mua!

    MerviK

    ps. joko me viimein talla reissullas ehdittais nahda????

    ReplyDelete
  12. Heippa Turusta, tykkään eniten lukea juttujasi elämästänne siellä Texasissa. Luonteeltani olen valitettavasti sellainen että murehdin asioita liikaakin etukäteen. t. Rida

    ReplyDelete
  13. Hei aika huippua - tämä arvonta nimittäin. ;) Ja joo, tykkään sun Texas-jutuista, mutta toisaalta hauska seurailla sun Oulu-menoja.

    Ja luonteenpiirre: oon semmonen liikaa asioita ajatteleva, mikä on siis monesti huono asia.

    :]

    ReplyDelete
  14. Mina tykkaan lukea sisustus, shoppailu seka ameriikkahuomioita tyyppisia juttuja.

    Luonteenpiirteeks voisin sanoa etta oon: vakitukko (itepainen, suomalainen sisu)

    ReplyDelete
  15. Hei, puhelias Iia osallistuu arvontaan ja tykkää lukea Sun ihanista shoppailuista.

    ReplyDelete
  16. Moikka, tykkään lukea eniten ihan tavallisesta elämästä ja just amerikkalaisesta meiningistä.:) Luonteenpiirteeksi voisin sanoa positiivisuuden ja empaattisuuden!

    ReplyDelete
  17. Osuin juuri nyt vasta blogiisi, joten vaikea sanoa lempikirjoitusta, mutta yleisesti tykkään lukea ulkosuomalaisten blogeja siksi, että on itsekin samanlaisessa asemassa, ja välillä Yhdysvalloissa asuvien blogiesta saa myös vinkkejä omaan elämään. Omaksi luonteenpiirteeksi sanon seikkailunhaluisen. :)

    ReplyDelete
  18. Mukana arvonnassa myös!

    Tykkään just tälläsistä perus,mutta silti vähä erillaisita blogeista:) ja luonteenpiirteeni vaikkapa huumorintajunen :)

    pinja.pylvas@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Moikka,

    arvontaan osallistuisin myöskin :) tykkään lukea juttuja elämästä Yhdysvalloissa, ihan siis sellaisia arjen juttuja, varsinkin eroavaisuuksista Suomen ja Yhdysvaltojen välillä. Luonteenpiirteekseni sanoisin avoimuuden :)

    ReplyDelete
  20. Tykkään lukea tavallisesta elämästä maailman toisella laidalla. :)

    Luonteeltani olen iloinen. :D

    ReplyDelete
  21. On kiva lukea elämästä siellä!
    Olen ystävällinen.
    Nimimerkki Neiti Kesäheinä

    ReplyDelete
  22. Mukava seurata teidän arkea ja nähdä tuttuja kuvissa!
    Tiedät kyllä mun luonteenpiirteet hyvin, mutta toivoisin olevani luotettava, myös ystävien mielestä.

    -marja


    ReplyDelete
  23. Tykkään kaikesta, saisi olla vain enemmän ja pidempiä juttuja :) Hyvä näinkin. Matkustelen näin sohvalta virtuaalisesti, kun matka sinne on vain haave.

    Olen henkilö joka välittää.

    Sijaisäiti

    ReplyDelete