Monday, September 16, 2013

Shopping spree Teksasin tyyliin

Piipahdin tänään moolissa. Kävin kolmessa kaupassa ja jokaisesta poistuin isohkon kassin kera. Jotenkin kun on vasta ollut Suomessa käymässä, vaatteet tuntuvat todella edullisilta täällä. Ja kun asuu täällä, ei ole järkevää ostaa normihinnalla, sillä KAIKKI menee aleen melko pian. Siispä mulla on aina melkoinen tutka päällä, kun tuolla kuljeskelen. Rehellisyyden nimissä tunnustettakoon, että vaatetan monet ystävänikin Suomessa!!! En tietysti kokonaan, mutta aika monesti heiltä löytyy päältä jotain täältä tuotua! He laittavat aina rahaa suomen tililleni ja minä sitten tuon "jotain sopivaa" :-D!

"Ysin" jakut Hiltsulta! Oikea hinta 98, nyt 8.99 (ja kupongilla vielä extra -15% off). Vähän oli ryppyisiä, mut kyl mä niistä vielä hyvät saan pesasemalla ja silittämällä!



Vähän hippapuseroita, maxihame ja t-paita, jossa voisi olla vaikka minä itse viilettämässä laukkujen kans. Mun lempinimi onkin Laukku- ja Kenkä-Katriina!

Banana Republicin palloneule ja Hilfigerin pinkki neule kera pikku laukun, joka oli kylläkin lastenosastolta :-)!

3 comments:

  1. Ihania! Minäkin pääsen kohta sinne shoppailemaan, sillä kuukauden kuluttua lennämme taas Floridaan muutamaksi viikoksi. :-)

    ReplyDelete
  2. Paula: onpa kiva, kun pääsette taas rentoutumaan Floridaan!!!

    ReplyDelete
  3. Ihana B.R:n palloneule! Minkalaiset talvet teilla on siella?

    ReplyDelete