Sunday, May 3, 2015

Toukokuu on parasta aikaa Teksasissa!

Kotiutunut olen ajat sitten jo Suomesta ja arki rullaa kivasti täällä Dallasin kodissa. Päällimmäisenä on mielessä esikoisen ekan yliopistovuoden loppuminen reilun viikon päästä! Haemme hänet kotiin kolmeksi kuukaudeksi, ihanaa!!! Hän lähtee kanssamme myös Suomeen 14.6. - 3.8. Kylläpä vuosi meni nopeasti! Seuraavan pojan vika lukiovuosi alkaa muuten syksyllä ja siitä sitten kans haut jatko-opiskeluihin...

Olen nauttinut ihanista ilmoista. 25-28 C on todella sopiva helle. Sitä ei vaan jatku kauaa täällä, sillä lämpötilat tulevat kohoamaan neljäänkymppiin kesällä. 

Meillä on myös monenlaista juhlaa tiedossa. Rippijuhlat, valmistujaisia, bandin banquet, poikien konsertit ym.

Suomesta lähtiessä olin muuten yötä Glo-hotellissa Helsingin lentokentällä. Huone oli tosi pieni, mutta viihtyisä! Sijaintihan on todella mainio terminaalissa 2. Silti olen kyllä enemmän Hiltsu tyttö :-)!




2 comments:

  1. Aika menee tosiaan nopsaan!

    Miten teidän poika on viihtynyt yliopistossa kaukana kotoa? Seurasin noin pari viikkoa sitten kun Stanfordissa oli uusien opiskelijoiden ja heidän vanhempiensa "tutustumisviikonloppu" menossa. Melkoista menoa oli kyllä;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka!

      Hyvin on viihtynyt Lubbockissa ja päässyt hommiin sisään! Hänen proffansa on todella ihana ja ottanut Samun oikein erityisesti siipiensä huomaan, mistä näin äitinä olen todella kiitollinen! Heillä on paljon koulutöiden lisäksi konsertteja, joita mekin kuuntelemme YouTubesta. Todella tasokkaalta kuulostaa!!!

      Delete