Friday, January 15, 2016

Polarin Swarovski aktiivisuusmittari

Olen innostunut uudesta mittaristani! Se on nätti ja käytännöllinen. Kuten yleensä on tapana, olen ottanut jumppaspurtin vuoden alusta (vaikka ruukaankin jumpata aina) ja tällä mittarilla on motivoivaa seurata kalorinkulutusta, askelien määrää, aktiivisuutta ja unen määrää sekä laatua. 

Haluan päivässä vähintään 10.000 askelta ja se toteutuu helposti, jos käyn jumpassa. Ilman jumppaa askeleet on noin 4000-6000 normaalina päivänä, jos ei ole mitään erikoista hommaa. Kalorinkulutusta seuraan myös ja sekin vaihtelee 1700-2300 välillä. Olen yllättynyt, että nukun vain 6,5-7,5 tuntia, mutta ilmeisesti tirsottelen ennen ja jälkeen yhtenäisen yöunen, sillä olen mieltänyt itseni kovaksi nukkujaksi! Kalorinkulutus on yllättävän kova, vielä kun jaksaisi laskea, paljonko toiseen suuntaan menee :-)!

Pulssiahan tämä perusversio ei mittaa, vaan siihen pitää olla erikoisosa. Samoin verenpaineen kohdalla. Aion hankkia myöhemmin. 

Rannekkeen hinta oli Helsinki-Vantaalla noin 144 eur ja olen kyllä ollut tyytyväinen!




2 comments:

  1. No tuo ranneke jo nöytttää siltä et voisin laittaa ranteeseen. Olen aina tyrmännyt nuo "aktiivisuus"rannekkeet kun mielestäni ne on umpirumia!!!! Joten nyt tuollainen korvantaakse...ja kun käyn lentoasemalla seuraavan kerran niin voisin napata tuon mukaani.. Tietty puhelimessa on askelmittari mut kun en kanna aina puhelinta mukana niin eihän se anna oikeaa/rehellistä tulosta päivän kävelystä!
    -hilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi Hilla! Juu tää on nätti ja oon ihan koukussa tän seuraamiseen :-)!

      Delete