Thursday, February 25, 2016

Oulussa on paljon lunta ja mukavaa!

Olen kyllä nauttinut Oulussa olostani täysillä! Tokihan tämä on melko työntäyteistä touhua minulla vastaanoton pidon ja kuolinpesän selvityksen myötä, mutta se passaa kyllä! 

Olen nauttinut talvisäästä: pyöräilen ja välillä kävelen ja luminen maisema on kaunis ja puhdas. Jumpalla oon käynyt pari kertaa ja aina sopivan välin tullen treffannut ystäviäkin ja piipahtanut Oulun kaupoissa. Synttärimekkokin on jo ostettu :-)!

Huomenna otetaan talolta kuvat ja talo lähtee myyntiin. Sekin tuntuu nyt tässä vaiheessa oikealta ratkaisulta. Pikku stailausta on täytynyt tehdä kyllä...! 

Viikonloppuna sitten lapsuudenystävien kanssa illanvietto, voi sitä onnen tunnetta!


Ai niin ja olinhan mä Cheekin konsertissakin! Wautsi!

Iltanäkymä makkarin ikkunasta

4 comments:

  1. Oulu näyttää parhaat puolensa sun makkarin ikkunasta :) Ihanaa, kun lumi tuli takaisin! Se kuuluu talveen.
    Jotenkin aina kiva lukea näitä sinun postauksiasi. Oulu on kotikaupunki, Teksas jotain aivan tuntematonta minulle. Ja voisin kuvitella, että kontrastia löytyy kotipaikkojesi välillä.

    Ihanaa viikonloppua! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, joo näkymä makkaristamme on kiva! Ja lumi on niin kivaa kans, ainakin tällain lyhyessä pätkissä...

      Samoin sinne hyvää viikonloppua!

      Delete
  2. Hih, mäkin meinasin jo ostaa synttärimekon, mutta sitten tuumasin, että niitä taidan ehtiä ostaa vielä aika monta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu vielä ehdit :-)! Mulla alkaa konkretisoitua... Kutsut tulevat ehkä tänään!

      Delete