Thursday, June 16, 2016

Kenkäfriikin tunnustukset

Mä oon aina ollut ihan heikkona kenkiin! Lapsuudestakin mulla on eräs muisto, joka liittyy kenkiin. Olin isäni kanssa kaupungilla ja hän osti minulle punaiset rusettilakeerikengät!!! Olen tainnut olla n. 4-vuotias ja vieläkin muistan sen. Tässä todettakoon kylläkin, että se on ainut muistikuvani, jolloin olisin ollut isäni kanssa ostoksilla :-). Hän oli tiedemies ja paljon töissä, joten tämä on arvokas muisto. Muutama vuosi sitten hän antoi minulle pyörärahat käteen ja ostin itselleni tänne Ouluun mieluisan pyörän. Joka kerta sillä ajaessani hän on mielessäni!

No niistä kengistähän tässä piti puhua! Ennen lähtöä Suomeen kävin Macyksella alessa, jos osti 3:t kengät, sai lisäalea vielä -40%. Minä ostin ja toisella keikalla intouduin vielä tilaamaan parit kotiinkin. Nehän jäi sinne Teksasiin miehen riesaksi, hämmästeli et mikähän paketti nyt tuli Macykselta :-).



Nää Lucky Brandit oli niin kivat, että niitä on nyt sitte monta sävyä :-)



Nää palmrothit jäi kentällä hintansa vuoksi vaan haaveeksi... Vielä :-)))

4 comments:

  1. Minä(kin) tunnustaudun ehdottomasti kenkien suurkuluttajaksi. Niitä voisi aina olla lisää - harmi vaan, että mies ei ole ihan samaa mieltä... Tällä hetkellä minulla on suurkulutuksessa Vagabondin perusballerinat, jotka ovat ihan käsittämättömän mukavat jalassa, mutta myös näyttävät kivalta. Pitänee etsiä talveksi korvaaja... :-) Nuo Lucky Brandit muuten näyttävät ihan näin kuvistakin äärettömän mukavilta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kun muitakin löytyy :-)! Lucky Brandit on mielettömän hyvät, oon kyllä ennen käyttänyt Vagabondeja ja nekin olivat tosi hyvät pitää!

      Delete
  2. No mutta hei kenkiä ei voi olla liikaa! Minä muistan isäsi, kuinka hän ajoi paljon polkupyörällä, joten ihana muisto oma polkupyöräsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isäni tosiaan kulki joka paikkaan pyörällä, niinkuin näemmä minäkin :-)!

      Delete